środa, 22 czerwca 2016

Holiday Challenge

Zaisnspirowana postem Natalii (Kocio-psia korporacja), również postanowiłam naskrobać coś podobnego i oczywiście wziąć udział w jej Challeng'u.
O co dokładnie w tym chodzi? Tego dowiecie się u Korporacji!

Jest to challenge wakacyjny, niestety z datą polskich wakacji, które ja mam dopiero od 20 lipca... Ale skoro oceny już są wystawione i tematy przerobione, no to można powiedzieć, że już je mam, no prawie mam. Dlatego wezmę normalnie udział i będę liczyć wszystko od 27 czerwca, tak jak Wy :)

Zacznijmy od tych naszych wakacyjnych planów.


Chcemy przedewszystkim ogarnąć trochę Nellowy psi lęk. Spotkanie dużego psa na ulicy to po prostu męczarnia, dlatego chętnie przyjmuję wszystkie propozycje spacerowe. 

Oczywiście zakupy, na przykład nowa obroża, bo nasza się do niczego nie nadaje, niestety. Dlaczego? Przeczytacie na naszym fanpejdżu

Znowu wybierzemy się pare razy na psią plażę i między innymi tam dopracujemy sztuczki w rozproszeniach. 

Jak dobrze pójdzie, to już od jutra powoli będziemy wprowadzać w nasze życie rower. Na nim i na nogach chcemy przejść/przejechać w tym czasie minimum 100 km. Czy damy radę? Jeszcze nie wiem, ale się postaramy. 

Jakie są nasze obecne stosunki z wodą, również dowiecie się na FP, jednak chcemy to jeszcze trochę polepszyć tak, żeby Nella na prawdę pokochała wodę. 

Oczywiście dalej będziemy agilitkować, może kupi się jakiś nowy dysk, no i obi/rally-o, bo zawody już we wrześniu!

Z grubsza właśnie tak wyglądają nasze postanowienia, damy z siebie wszystko, żeby chociaż większą część z nich spełnić lub poprawić :) Pod koniec lipca postaram się dodać post, jak nam idzie i ogólnie, co już spełniłyśmy, do czego się zabieramy, a co odpadło. 
Oczywiście Was też zachęcamy do wzięcia udziału, bo według mnie super sprawa! 

Pozdrawiamy, O&N ♥