wtorek, 22 listopada 2016

Hauhau - haul!

Na wstępie nie zabijajcie mnie, za te niezwykle rzadkie posty. Obiecuję, że się poprawię! 

Ostatnio dużo rzeczy u nas ubyło, a jeszcze więcej przybyło, więc uważam, że to idealna pora na pochwalenie się nimi :D

 

Standardowo, największa częsc naszych zakupów, to... zabawki! 


Zacznijmy od największego hitu - Rauki Ruuno Munna XS 
Niezwykle się ucieszyłam, jak zobaczyłam, że na Toys4dogs wreszcie są dostępne owieczki w rozmiarze XS. Dla Nelli bowiem Ska jest o wiele za duża. Ten rozmiar futra pasuje jej idealnie! 


Kong Wubba Friends

Do Wubby Friends jakiś czas temu namawiała mnie pewna osoba, ale dopiero teraz się na nią zdecydowałam i póki co - nie żałuję :) 


ChuckIt Ultra Squeaker Ball

Kupiony spontaniczne na spółkę z Dexterem, dużo słyszałam o piszczałce, jednak nasza na razie się bardzo dobrze trzyma. 


Liker 5cm 

Również długo wyczekiwany, no i w końcu pojawił się Liker dla mikropiesków! ♥ 
Zrobiony z podobnego materiału, co Puller, a jednak w przeciwieństwie do niego suczi bardzo polubiła piłkę! :D 


Kong Safari Braidz 

Pleciona żyrafa szału na Nelli nie robi, ale jest fajna do przeciągania i keczowania, zobaczymy, może jeszcze coś z niej będzie ;-) 


Kaolin

Póki co jeszcze go nie stosowałyśmy, za kilka dni zamierzam wyczyścic Nelli zęby i na pewno podzielę się z Wami efektem (Nasz Facebook

Jest jeszcze odkupiona od Zuzi smycz z KA, ale niestety jest aktualnie po niewielkiej kąpieli błotnej, więc jej zdjęcie zostanie dodane za jakiś czas :P

A, no i nie wiem, czy zauważyliście różnicę w zdjęciach, ale wreszcie weszłam w posiadanie tła do zdjęc! Póki co jest czarne, ale już jutro jadę dokupic inne kolory, bo sprawuje się świetnie!



3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za żywot twojego chuckitka, bo mój już padł :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis! Nasz chuckit padł po 2 tygodniach użytkowania... Niestety xD

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! Jak się sprawdza owieczka?
    Pozdrawiamy, W&K

    OdpowiedzUsuń