niedziela, 29 stycznia 2017

Rok bloga.

Ponad 4,500 wyświetleń 

123 komentarze

29 obserwatorów 

25 postów 

1 cały rok bloga! 

Tak, dokładnie rok temu dodałam pierwszego posta na tym blogu. Cóż tu dużo mówić. Zmieniło się dużo, bardzo dużo. W tym np. mój styl pisania, wygląd, struktura tekstów, choć nadal nie jest idealnie. Nie będę ukrywać, że czytając starsze posty nieźle się uśmiałam. Pisząc co jeszcze wydarzyło się przez te 365 dni będę się tylko powtarzać, więc odsyłam Was tu


U nas nadal się nic ciekawego nie dzieje. Aparat w tym roku wyciągnęłam chyba tylko dwa razy. Prognoza pogody wygląda jednak coraz lepiej i mam nadzieję, że to prawda. Do ferii jeszcze trochę ponad miesiąc, ale zapowiadają się one świetnie, więc warto przeżyć te pięć tygodni szkoły! 

Do napisania 
Ola & Nella.

8 komentarzy:

  1. Twoje stare posty były bardzo fajne, co ty od nich chcesz!
    Powodzenia w dalszym pisaniu!
    Pozdrawiamy O&S

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Mam nadzieję, że jeszcze parę lat tu z nami będziecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tego pięknego roku z Twoją suczką! Bloga tego poznałam niedawno, lecz wiem, że jest to tematyk naprawdę cudowna, będę wpadać! Gratuluję tych wyświetleń, komentarzy, obserwatorów, tych przyjemności, które Cię spotkały ♥ Będę Cię regularnie czytać :)
    Pozdrawiam Cię cieplutko, Nellę całuję w nosek :)
    Wpadniesz do mnie? venus-toska.blogspot.com :)
    Życzę miłego dnia, czekam na kolejne posty :D
    Rose&Venus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, dziękuję bardzo! ❤ Ogromnie miło mi się zrobiło :)

      Usuń