sobota, 25 marca 2017

Cisza.

Znowu cisza.
Chyba nie mam nic na wytłumaczenie swojej trzymiesięcznej nieobecności. Regularne blogowanie po prostu nie jest dla mnie. Bez sensu jest pisanie czegoś na siłę, prawda? 
Przez ten czas chyba niewiele się u nas zmieniło. No, może oprócz jednego. Mój mały szczeniak skończył już dwa lata. Te urodziny spędziłyśmy wyjątkowo dobrze, bo wypadły one w moje ferie. 
W piątek odwiedziłyśmy Warszawę, gdzie Spotkałyśmy się z Nikolą i Yukim. Następnego dnia wyruszłyśmy w podróż do Zakopanego, po drodze zatrzymując się u Asi i Elzy oraz Kasi i Levente. 




W samych Tatrach trochę pospacerowałyśmy i, niestety po raz ostatni na długie miesiące, pobiegałyśmy i pobawiłyśmy się w śniegu. Teraz taka okazja przydarzy się dopiero w grudniu... Koniec ze śniegiem, ale nie koniec z naszymi pięknymi Tatrami, bo odwiedzimy je już w maju. Szczerze nie mogę się już doczekac tych pięknych, wiosennych widoków, ciepła i fot... <3 
W drodze powrotnej z Zakopanego odwiedziłyśmy Zuzę i Misię, a potem spędziłyśmy dwa dni u Zuzy i Dextera. Bardzo, bardzo dziękuję Wam dziewczyny za moje najlepiej spędzone ferie! Mam nadzieję, że jeszcze nieraz będziemy miały okazję się spotkac, co w szczególności kieruję do dziewczyn z Warszawy, Krakowa i okolic. Kocham Was! <3 













Ferie feriami, ale wiadomym jest, że z okazji urodzinym nie mogło zabraknąc filmiku! Nie jest taki, jaki chciałam, ale zdecydowanie lepszy od wszystkich innych na naszym kanale. Polecam HD!


Nie wiem, czy ten post wyszedł dobrze. Jak zwykle jest taki z tyłka wyjęty, chaotyczny. Jednak mam nadzieję, że mi to wybaczycie. 

Do napisania (nie nastawiajcie się, że nastąpi to szybko ;p)! 

2 komentarze:

  1. Spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji drugich urodzin! Filmik jest świetny, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń